Ossek Garden, să te lingi pe degete

Aseară, am ieşit la un pahar de vorbă de-a lungul Canalului Saint Martin şi s-a nimerit ca barul cu paharul să aibă în faţă un restaurant coreean. Ei, după ce am văzut pe Internet că părerile sunt bune, n-am ezitat să ne îndreptăm spre el şi să gustăm. Vă daţi seama că dacă scriu despre el, înseamnă că a fost experienţă de dat mai departe. A fost aşa bun, de-mi vine să vorbesc numai despre asta şi mi se face gura apă de fiecare dată când îmi amintesc.

Dacă sunteţi prin zonă, nu ezitaţi să intraţi şi să gustaţi barebecue-ul plin de savori la preţ accesibil  (ţin să precizez). Să ştiţi că se îndeseşte coada mai pe la 21h00, dar se poate face rezervare.

Puteţi citi şi aici în caz că vreţi să auziţi despre alte restaurante coreene la Paris.

Ossek Garden

14 rue Rampon

75011 Paris

Tel. 01 48 07 16 35

 

Despre Newsfromparis

Stabilită la Paris, oraşul gri “bacovian”, vă povestesc despre experienţele mele culturale, plimbări și locații inedite din Oraşul Luminilor.
Acest articol a fost publicat în Restaurante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

