Gunwood Circle la festivalul „Indie Air”

Hello lume! N-am mai scris de o veșnicie, știu. Adevărul e că lucrurile au luat o întorsătură neașteptată și, uite așa, m-am trezit peste noapte cu job, deplasări frecvente în străinătate, perioadă de probă (nu s-a terminat încă, de altfel), iar weekend-urile mi s-au transformat în perioade de somn intens și lenevit. Acum să nu credeți că nu am mai făcut nimic, dar capul chiar nu mi-a stat la scris.

Sâmbăta trecută, ne-a venit o poftă de concert și am căutat ceva prin cartierul în care locuim. Așa am dat de festivalul Indie Air, care se ține la Paris de pe 7 martie pănă pe 15 aprilie. Și am ajuns să descoperim la Espace B trupa Gunwood Circle. Mi-a plăcut de ei enorm de mult, vă las să îi descoperiți și voi :

De atunci, vocea răgușită a solistului e pe „repeat” în căștile mele.

Despre Newsfromparis

Stabilită la Paris, oraşul gri “bacovian”, vă povestesc despre experienţele mele culturale, plimbări și locații inedite din Oraşul Luminilor.
Acest articol a fost publicat în Concerte, Festivaluri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

