Weekend cinema…ca să recuperez ce n-am văzut

Weekend-ul trecut a fost weekend-ul dedicat cinema-ului, asta pentru că am mers la două filme. Nu mai văzusem un film la cinema de câteva luni, asa că lista cu ce vroiam să văd se cam îngroșase.

Am mers la Mommy de Xavier Dolan și Gone Girl de David Fincher. Pe ambele vi le recomand, ambele tratează niște subiecte atipice: povestea unui adolescent care suferă de sindromul ADHD (Mommy) și poveste unui cuplu în care manipularea și supunerea sunt la ordinea zilei (Gone Girl).

Și nu aș putea să nu zic câteva vorbe despre Xavier Dolan, pentru că :

  • are doar 25 de ani, dar a făcut deja cinci filme
  • a câștigat Premiul Juriului la Festivalul de la Cannes 2014 pentru filmul Mommy.

Ce să mai, este un geniu. L-am auzit pe un tip în sală zicând: Dolan este un fel de Almodovar al Quebecului. 🙂

 

Despre Newsfromparis

Stabilită la Paris, oraşul gri “bacovian”, vă povestesc despre experienţele mele culturale, plimbări și locații inedite din Oraşul Luminilor.
Acest articol a fost publicat în Filme și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

